Ännu mera less

Egentligen skulle jag behövt sitta och plugga nu men jag känner mig helt omotiverad. Ungefär som om man skulle försöka lära en elefant att stå på huvudet, dvs helt omöjligt.  Svenska papprena ligger där på bordet och skriker på mig men då höjjer jag bara musiken ännu mera och sjunker in i mina egna tankar. Funderar på om jag ska boka in mig på något pass på steppen men inte heller det är tillräckligt motiverande. Jag vill bara krypa under täcket och aldrig komma fram. Eller jo på julafton, öppna julklapparna sen gömma mig under täcket igen. Inte förren nästa år vill jag komma fram eller kanske 2010. Känns som om all den positivitet jag haft tidigare har runnit rakt ut i ingenting. Great..

Kommentarer
Postat av: lina

Ja man är ju glad att man slipper plugga nu för tiden. Vet inte om jag kan säga att jobba är så mycket bättre men man slipper ju sitta och nöta in en massa onödigt iaf:)

2008-12-02 @ 23:55:50
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0