Moa i ett nötskal

Haha! måste bara berätta om en sak som infträffade alldeles nyss. Att jag är lite smått förvirrad och förlägger grejer lite då och då är ju inget nytt. Men det här tog priset. ^^

Började med att Fredrik ringde till mig men jag svarade inte så då skrev han på msn.

Fredrik - Vad seg du var på att svara nu då :p
Moa - Jo men gick iväg med telefonen och nu vet jag inte vart den är
Moa - Jag i ett nötskal
Fredrik - Haha joo

Sen fortsatte vi prata lite och bestämde att jag skulle komma till honom istället för att han skulle komma hit men först skulle jag bara dammsuga. Och vad hittar jag inte i soffan när jag ställer mig upp? Jo min telefon. Jag hade alltså inte hört den för att jag satt på den när han ringde. Så smaart jag är. ^^

Kommentarer
Postat av: Eimi Devine

tittut!

Kika in i bloggen min och tyck gärna till.

precis flyttat bloggen till blogg.se



För att kolla gamla inlägg spana in: http://jajaja.eimidevine.se



annars är det bara att följa på:

www.eimidevine.se



Tack på förhand & gOOOOOOD JUL!

E

2008-12-23 @ 10:17:35
URL: http://eimidevine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0