Träning

Snart ska jag dra iväg till Emma för att sen möta upp Matilda på steppen för lite pulsspinning. Dock vet jag inte om jag ska dra på mig ett par långbrallor och svettas ordentligt eller om jag bara ska ha några andra byxor. Det är svårt de här med att bestämma sig. Fast jag vet inte om jag kan påstå att träna är det bästa med tanke på min knepiga mage men har man lovat så har man. Kanske lite svårt om man brytit höftbenet eller nå men det har jag inte gjort så vi kör på för fullt!

Om jag får säga vad jag tycker så har den här dagen gått j**vligt snabbt, tyckte att de var nyss jag och snygg låg i sängen och myste. Ajja det gör mig väl inte allt för mycket, hoppas bara att jag kan gå på skolan imorgon. Börjar bli less på att vara hemma, även om jag får vara med Fredrik men jag vill gå på skolan.^^ Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0