Mys, sömnbesvär och god mat

Hemma igen. Mysig kväll igår. Först middag hos en Freddeboys pappa. Satan vad har lagar god mat(!). Nästan så man lust att flytta in där.^^ Sen blev man bjuden på minu och varm choklad, jäkligt gott tillsammans. När vi druckit upp och var nöjda åkte vi till Freddebpys mamma och såg film. Tredje pirates filmen. Fast jag var så trött och när ibumetinen började verka, ja jag har fortfarande svinit ont i magen, somnade jag på fläcken.

Vaknade sen när filmen slutade av att Freddeboygav mig en puss på pannan och frågade om vi skulle lägga oss i sängen istället. Helt borta som man var fick han klä av mig och bära mig till sängen där jag somnade så fort huvudet landade på kudden.

Sov faktiskt väldigt bra inatt. Har inte vaknat sjuttioelva gånger och vridit mig av smärtor. Utan sovit heeela natten lång, måst vara snyggisens sköna säng. Imorse vakande man av att dom leve rövare på övervåningen så man trodde att dom skulle komma genom taket. Sheezes. Klev upp och sen har vi bara myst framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0