Äntligen helg

Veckan som gått har varit lite dramatisk och jag är fortfarande sjuk. Babe smittade mig, så i söndagskväll bröt det ut på riktigt och jag började må riktigt kasst. Duktig som man är (eller så skulle man nog kunna osmart) så jobbade jag måndag, halva tisdagen och torsdag. Idag och i onsdags hade man sån tur att man fick vara ledig. Skönt. Så idag passade jag på att åka till Emma så har vi suttit och snorat ikapp framför massa filmer och glass. Väldigt mysig om jag får säga det själv. Kvällen kommer nog bestå av ännu mera glass och minigolf, i guess. Nu är jag och babe iallafall hos babes pappa och jag lär väl sitta här tills jag ska iväg. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0