Rövar barn

Segt med uppdatering på sistone men ajja. Flyttade i söndags in hos Emma eftersom min kära boyfriend skulle till Gällivare och jobba. Mycket skratt, gråt, känsloprat och allt annat gorm man kan komma på. Trevligt har det då varit. Flyttade hem igår eftersom min babe blev klar tidigare än beräknat och det var super mysigt att träffa honom igen. Katterna är nu 17 och 15 veckor gamla så dom lever rövare, klättrar på allt och testar gränser HELA tiden. Det är som att ha två små barn.

Från en sak till en annan måste jag också säga att jag och Emma har också varit så duktiga så vi har dragit igång med träningen ordentligt nu. Har haft träningsvärk hela veckan av allt vi har hittat på och ännu värre lär det bli. But i like it! Då vet man att man har tagit i. :))

Nu är det glass framför en film med babe sen är det sängen näst. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0