Äntligen fredag

Fast egentligen är det inte så mycket äntligen fredag eftersom jag ändå kommer att vara upptagen hela helgen och inte hinna träffa varken tjejerna eller min lover. Men jag är lika glad för det, man kan ju inte liksom gå och deppa bara för att man gör någonting vettigt en helg. ;)

För mest glädjas över att jag mest troligt får sluta tidigt idag, kanske till och med vääldigt tidigt sisådär vid halv 12 - 12? Om inte annat kan man ju alltid hoppas. Just nu sitter jag och Linnéa på uf lektion och inte gör ett skvatt. Dock beror det på att vi är klar med det vi kan göra resten får vi fixa nästa vecka.
Kan väl erkänna att jag sitter och läser bloggar nu och såg att min kusin har börjat blogga, Det var ju en trevlig överraskning.

Ha en fortsatt trevlig dag. Ciao!! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0