Valborgshelg

Nu är jag inne på min sista vecka på praktiken, satan vad fort det har gått. Tre veckor har gått med räser fart. Valborgs helgen har varit superduper med vissa undantag, som när min älskling och Johan kraschade med cykeln in till stan på valborgsmässoafton.

Fredagen spenerades mest i sängen sen gick vi över till Elina och åt frukost med henne och Johan. Gomiddag blev det så klart hos Fredriks pappa sen lite mys på altanen innan jag, Fredrik, Elina och Johan gick in och såg på en as dålig film. Lin lover ocg jag kom inte i säng fören klockan 3 på morgonen. Mammas kusin behövde hämtning från krogen och då fick vi agera taxi.

Lördag sov vi mest sen när vi äntligen orkade ta oss upp käkade vi frunsch på max sen åkte vi upp tll våran stuga för att umgås lite med min famlj också. Där bjöds det också på god middag, oxfilé, klyftpotatis och pepparsås(!). Efter middag blev det mys i bastun. Hann sitte ute vid elden nån timme också innan vi gick och la oss.

Helt klart har helgen varit bra. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0