Fullt upp

Idag tycker jag att jag har varit riktigt aktiv på min lediga dag med tanke på att jag inte är frisk än. Halv 8 var det körlektion sen satt jag och pluggade på körskolan tills mamma och emma kom in till stan vid 9. Storhandlade tillsammas på Coop, skjutsade hem Emma fortsatte hem till mig och Fredrik, ringde BEAB, sökte jobb, åkte in till stan igen och köpte ett minneskort till kameran, lunch med mormor och mamma sen hem igen, tvätta, diska och börjat plugga. Fullt upp kan man säga. Nu ska jag ner i tvättstugan igen och ladda en ny maskin. Bye!


Kommentarer
Postat av: Elli

Haha, jag såg dig när du sprang in på Daggen och köpte mat. Själv valde jag ett onyttigare alternativ - Frasses ;)

2009-11-12 @ 21:39:26
URL: http://elinorkero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0