Teoriplugg, thairestaurang och annat tjaffs

Den här torsdagen har varit en väldigt bra dag, iallafall hittills. Klev upp kring halv 9 när Emma ringde och väckte mig. Hade då tryckt på snooze knappen mer än 1 timme så det var bara bra att jag tog mig upp. Gjorde i ordning mig lite snabbt för att gå till bussen när Sofia sa att vi inte hade nån lektion idag. Duktig som jag är klev jag på bussen iallafall och satte mig på körskolan och pluggade teori. Vid 11 kom mamma in till stan så vi drog i väg runt hela stan och övningskörde. När Emma slutade vid 12 skulle vi gå och ta en fika men det blev lunch med mamma istället på thairestaurangen. Sen åkte vi hem till mig och Fredrik och mamma hjälpte mig med nå plugg. Och nu sitter jag här själv och väntar på att Emma ska komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0