Lördag den 12 december 2009

Idag har det varit fullt upp sen jag klev upp imorse klockan 9.30. Det första jag gjorde var att dra på mig nå kläder och springa över till Kvantum och köpa äpplen. Sen var det bara att sätta igång att börja baka när jag kom hem igen. Hann dra en snabb lektion för Fredrik hur man tvättar innan han skjutade mig till kyrkstugorna där jag och Elinor har stått och sålt julfika, hemgjord lingonsylt och barnmössor som mamma har stickat.

Undertiden när jag har varit borta idag har babe och hans pappa äntligen satt upp vår hatthylla! Tog bara någon vecka innan den kom upp men bättre sent än aldrig.


Så här ser det ut med både hatt- och skohyllan på plats.
Självklart är min lilla fotomodell med på bild också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0