Julafton

Julafton igår var super trevlig. Även fast vi fick flänga runt litegrann mellan alla familjer. Dagen började hos Fredriks mamma där vi åt frukost/lunch och öppnade julklapparna därifrån. Jag fick bland annat världens mysigaste morgonrock av Maryon. (Har bott i den sen vi kom hem igår kväll). Juligt röd är den också. Vid 13.30-14.00 skjutsade Fredrik mig hem till min mamma och pappa sen åkte han till sin pappa. Hjälpte Mimmi att fixa håret sen  vid 15 tiden kom mormor, morfar, moster, Anders, Amanda och Lukas. Då var det Kalle Anka, faster och Malin kom vid 16-17 och efter det började vi värma på maten. Efter maten var det julklappsöppning, absolut inte klaga. I slutet av julklappsutdelningen kom Fredrik, med en sopsäck med julklappar åt mig från hans pappa, farmor och bror. Tänkte avsluta med en bild på julgranen och julklapparna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0