Jobba, resa, plugga?

Har undvikit att uppdatera min blogg eftersom allt jag tänker på är Fredrik och det blir ju lite upprepning med hur många "jag-saknar-honom-mest-i-världen" inlägg som helst efter varnadra så bättre att låta bli.

Från en groda till en annan så är jag också tillbaka i skolan. Det blev en skön uppstart med bara några få lektioner och självstudier på det. Värre är det med alla prov, redovisningar och nationella som ska göras och finslipas. Det är mycket som ska göras innan vi går ut skolan, speciellt vi på handels som bara har 5(!) veckor kvar i skolan. Det är helt sjukt. Nyss började man ju ettan? Och vad tusan ska man hitta på sen? Jobba, resa, plugga? Usch blir vimsig och får panik så fort jag tänker på det.. Sängen nästa säger jag bara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0