Jäckvikks planer!

Så snart Emma har ringt ska vi gå en prommis runt träsket och trottsa snörusket. Måste också påpeka viken bra dag det här har varit! Köpte min, eller ja, Emma köpte min första semla för i år. Usch vad gott det var, fick också med mig två till hem som jag och Fredrik ska dela på. Nice!

I helgen kanske man drar till Jäckvikk en sväng med Emmapemma. Hon ska åka dit i projektarbetsanda och jag följer bara med som moralsikt stöd och lite sällskap. Om det blir av så kommer nog maten bestå av blåbärssoppa och nyponsoppa. En ny diet kanske? Eller så inte, men lätt att göra är det då och det tar inte mycket plats i väskan eftersom det blir buss dit och tillbaka. (snor en bild från dig Emma!)


Mys!

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg :)

2010-02-03 @ 12:56:15
URL: http://saaarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0