Baklänges och framlänges

Snacka om att vara segare än segast. Uppdateringen ligger på minus noll. Detta kan ju ha något med att jag sitter vid datorn 7 timmar varje dag på praktiken.

Sen jag senaste uppdaterade har vi haft en överrasknings födelsedagsfest åt Elina som fyllde 18 tisdag förra veckan den 9e februari alltså (samma dag jag klarade körkortet!). Startart andra veckan på praktiken, hämtat ut mitt körkort, varit på Utbildning&Framtids mässa i Piteå och kört mitt första bodypump pass detta år så nu har jag världens fetaste träningsvärk i hela kroppen (som kommer vara ännu värre imorgon).

Mindre roligt blir det nästa fredrag när det är begravning för Fredriks faster som dog för nån vecka sen. Men på måndagen efters, 1a mars drar vi iväg till Egypten! Bara 1,5 vecka kvar tills jag ligger på stranden med Anna, Sofia och Elinor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0