14 december

Ja, vad ska man skriva? Helgen har varit underbart bra fast både jag och Freddeboy varit snoriga och haft/har ont i halsen. Jag ligger nog lite bättre till med att bli frisk igen, bara lite förkyld nu till skillnad från den där andra pricken. Så vad har vi gjort denna lucia helg då? Jadu det var ju ett lätt svar, vi har gjort absolut ingenting. Eller nu ljög jag lite, vi har ätit go middag hos hans pappa, sett film, sovit bort både gårdagen och dagen idag sen har jag pluggat lite och Freddeboy har satt upp två lampor åt mamma. Nyss var jag och mamma ut på en prommis också, jäääkligt skönt var det. 

Tänkte och passa på att lägga in den här låten. peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0