Torsdag

Då var klockan lite efter halv 6 och jag ska snart börja göra mig i ordning sen järnet upp till klinten för möte. Dock förstår jag inte hur jag ska palla någon timme dära när huvudet spränger och jag är jätte trött. Verkligen ingen bra kombination. Rätt dryg dag har det varit också, kan då lugnt meddela att gårdagen var bättre med lussebak tillsammans med Elina. Då kan man börja parata om riktigta christmas feelings specillt nu också när mamma håller på att byta gardiner lite här och var i huset. Senare ikväll när jag kommer hem ska jag nog be mamma värma glögg sen mysa ner mig i soffan framför Bridget Jones filmerna. Mysigt värre säger jag bara. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0