Bara för att Linneá utmanade mig

Reglerna är följande:

- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Fem saker om mig!
1.
Jag får ångerst om jag inte hinner göra saker jag sagt att jag ska göra.
2. Jag har svårt att släppa taget om människor jag hat tyckt om, oavsett hur vidriga dom varit mot mig.
3. En av mina största fobier är att bli tjock.
4. Jag har jäkligt kort stubin om jag inte har ätit på länge.
5. Jag är kär i kärleken.

Jag utmanar alla som känner sig utmanade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0