Problem som måste konfronteras och lösas

Tusan! Insåg precis att jag missade när jag skrivit mitt 100e inlägg. Jag som hade planerat värsta grejjen och så glömmer jag och kolla.Vilken skräll.^^ Ajja det är ju iallafall inte hela världen, får satsa på 500e inlägget istället! :D

Okej, det här var inte hur jag hade tänkt påbörja inlägget men var ju bara tvungen att nämna det. Jag tänkte faktiskt skriva att jag håller på med en super jobbig men rolig uppgift om Brasilien. Och behöver lite hjälp med hur landets framtid, både i turism synvinkel och typ hur landet i övrigt kommer att utvecklas. Har suttit och brottats med den frågan x antal timmar nu i veckan och jag är helt vilse i pannkakan. Help me pleeease. ;*

Btw kan ju också nämna att vi hade klädsim idag och det var tungt som fan. Trodde att jag skulle drunkana där i början tills man vant sig. Sen när man skulle dra av sig kläderna i vattnet,? Ännu värre. Byxorna var ju rätt lätta, bara att sparka av men tröjan. Den fastnade över armarna så kunde inte få loss dom först utan var tvungen att dra tröjan över huvudet. Usch aldrig igen säger jag bara. ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0