Resumé av helgen

Fredag.
Dagen spenderades i Luleå med Fredrik, sökandes efter en klänning til mig. Hemma i Boden igen var vi och handlade, lämnade maten hos Emma och sen hem till respektive och göra sig i ordning för kvällen som bestod av middag och trevligt sällskap. Kvällen slutade dock tidigt för att pojkarna började drick allt förtidigt allt förmycket. Så det slutade med att vissa pussades med toalettstolen. Så jag och Freddeboy ringde efter skjuts och åkte hem till mig och myste.


Lördag.
Vaknade i mysis armar vid 11 - 12. När vi klev upp åkte vi till hans pappa, åt tårta och firade hans lillebror. Blev kvar på middag också, hans pappa lagar alltid så himla god mat(!). Efter maten och filmmys åkte vi hem till mig igen och gjorde oss klara för kvällen. Som började hos mig för att sen fortsätta hos någon Joel och sen sluta hos någon Tommy. Träffade Jonna gjorde jag också, trevligt trevligt. :)) Kvällen slutde tidigt eftersom både jag och Freddeboy ville hem och göra annat + att drickan var slut. Så varför stanna?


Söndag.
Vaknade seeent, kom inte ihåg mer än att vi satte oss i bilen hem. Sen är det svart. Faktiskt inte särskilt bakis, nog för att jag aldrig blir det. Så skönt att slippa det. Efter halva dagen i sängen åkte vi till Fredriks pappa igen och fikade ännu mer, då det blivit kvar så mycket. Senare kom också Elina och Johan så då blev det mera fika. Kvällen spenderades med dom tre hos Fredriks mamma. Vi kollade på tropic thunder och myste på sen när klockan var jag tvungen att åka hem med Elina och Johan. Lite tråkigt eftersom jag gillar att sova med F. ;*

Kommentarer
Postat av: jonniss

förvånar mig inte att du inte minns så mycket, du var som lite borta ;)

2008-11-03 @ 18:19:03
Postat av: Moa

Jonna, jag är alltid på topp! ;) Hehe

2008-11-03 @ 19:29:32
URL: http://mooaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0