Happy day

Blogg.se vill inte fungera igår för mig så kunde inte uppdatera ett piss. Nog för att jag ändå inte hade tid, eftersom jag och Freddeboy var på fest på lördagen hos hans bror sov vi länge på söndagen och jag missade att ge pappa frukost på sängen men han blev nog inte allt för ledsen. ;) Sen klev vi upp, Fredrik åkte hem till sin pappa och jag klädde på mig och så åkte tha family till mormor och morfar. Sen hämtade han mig så åkte vi och solade på Nordpoolen. Kvällen slutade med att Fredrik skjutsade hem mig och jag somnade så fort huvudet landade på kudden.

Idag har det inte heller hänt så mycket, skola till lite innan 3. Men jag var pluggis och stannade en timme till för att göra fortsätta med svenskan. Efter det hämtade mamma upp mig och så åkte vi och köpte nå nya kläder åt mig, tusan vad det gick pengar nästan 2000 ;-. Hemma tvingade mamma mig att städa sen har jag pluggat och nu kommer Fredrik snart. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0