Du har ett val, se det positiva eller det negativa

Usch vilken usel morgon, blir väckt av Joel. För att han skickade ett (j*vla) sms sen när man kliver upp inser man att det regnar.. Fy tusan alltså. Jag känner mig verkligen inte pepp på att gå till skolan, nej nej. idrottslektion första timmen också, skogsorientering. Wiho..

Men då ska man ju se det från den ljusa sidan så då gör jag väl det.

Blev väckt av en av mina bästa vänner Joel för att han skickade ett sms, tack och lov för det för annars hade jag nog försovit mig. Regnar gör det också och vi har skogsorientering första timmen. Men det betyder ju bara att det är bättre syreupptag i luften när vi ska irra runt i skogen. Sen när man ska hem kan jag gå och mysa under ett paraply och känna mig så där fabulous när man hoppar omkring i vattenpölarna. Eller ja, inte för att jag gör det. Jag hoppar nog omkring för att jag inte vill trampa på någon mask som ligger på vägen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0