Shopping till lägenheten

Idag har jag, mamma, mormor och Mimmi varit på Ikea. Och för en gångs skull kan jag inte påstå att det var roligt, så fort vi hade kommit in ville jag bara hämta min skänk, springa till kassan, betala och åka hem igen. Kan bero på att jag inte mår riktigt ok, feber, förkyld och kan knappt prata så hes som jag är. Ingen höjdar dag direkt. Men min skänk är iallafall då snygg och kommer passa jätte bra i hallen!

Förutom skänken så köpte jag också ett tidningsställ, duschpeeling och blåbärsté. Sen hade jag sån tur att jag fick en lite julgran + pynt och 6 tékoppar av mormor. Av mamma fick jag och fredrik varsin julstrumpa och en socker burk. Tack mamma och mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0