Minnen

Haha sitter och kollar igenom min gamla blogg och då hittade jag detta.  Satan vad det väcker minnen. Börjar skratta igen bara för att jag kommer ihåg det så väl.^^



 

Sitter och skrattar för mig själv sådär fånigt, men jag kan inte annat än göra det när jag börjar tänka på Linnéa idag.^^ På första lektionen nös hon och slog i armbågarna i bodret så det small upp och lät som tusan när Louie höll på att prata. Sen på lektionen efter var alla tre (jag, Jossan och Linnéa) rastlösa så vi satt och flummade på lite mer än vanligt för att vi inte hade fått lunch. Mitt i allt blev Linnéa lite mysko:^^

Linnéa: Hallå!
Louie tittar frågande på Linnéa.
Linnéa tittar förvånat tillbaka och säger: Hyper!
Louie: Va?
Linnéa: Eh, men jag är hyper för att jag inte har fått lunch.
Louie kollar konstigt på Linnéa och fortsätter sen lektionen.
Jag och Jossan sitter samtidigt och asgarvar.


Okej, det kanske inte låter lika roligt som det var men om ni hade varit med. Seriöst det här var det bästa på länge. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0