Sjuk

Så jäkla drygt, vaknade upp med världens fetaste huvudvärk i morse och inte nog med det så har jag feber. Dryyygt... Nu har jag iallafall möjlighet att göra klart turism uppgifterna som ska lämnas in nästa onsdag. Har också fått veta att jag äntligen får min telefon(!). Dock får jag vänta till imorogn men en dag hit eller dit gör inte så mycket om jag redan fått vänta nästan 2 månader.

Om jag orkar hade jag också tänkt städa ur en tav mina byrålådor så att min lover kan ha sina grejjer där istället för att de ska ligga på golvet eller i min soffa. Senaste veckorna har han typ flyttat in här, inte för att jag har något emot de snarare tvärtom. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0