Korta notiser om vad jag gör nu för tiden

Har insett att jag blivit väldigt oaktiv på att uppdatera. Har mycket jag skulle kunna skriva och berätta om men nje det blir inte av. Så fort jag sätter mig ner för att berätta någonting tappar jag lusten, eller ja nått i den stilen iallafall. Ska göra ett försök att berätta vad som har hänt nu på sistone.

  • Jag och Fredrik skaffade först en sen två kissebebisar.
  • Hunnit avmaskat dom en gång och ska snart göra det igen, Alice och Saga tyckte inte om det.
  • Vi har sökt efter en lägenhet och äntligen hittat en så i oktober flyttar vi.
  • All min lediga tid spenderas åt att leta grejer till lägenheten.
  • Jag jobbar på Bodens camping och har reflekterat över att i Norge kan dom inte veta vad en cykelhjälm är för kanske 99,9% av alla ungar cyklar utan. Till och med dom allra minsta som cyklar med stödhjul. Oansvarigt säger jag bara.
  • Jag har en av världens bästa chefer.
  • Vi har börjat göra om köket i stugan så där är man till som tätt. Var dit en sväng igår och åt middag med famljen och mormor&morfar. (Ska jag vara helt ärlig så längtar jag tills jag får skaffa en egen stuga vid någon sjö och vara där varje helg och tota på).
  • Jag har lämnat in min telefon på lagning för typ 1 månad sen och den har fortfarande inte kommit tillbaka.
  • Har också börjat titta på olika universitet och deras utbildningar. Det lutar åt Kalmar. Men först blir det att jobba något år.
  • Jag och Fredrik har varit tillsammans i ett halvår, det var i och för sig 26 juni så på söndag är det dax för 7 månader. (Shit vad fort tidan går!).
  • Emma har äntligen tapetserat klart så man har varit dit och kikat, gud va snyggt det blev! (Längtar ännu mer tills jag och Fredrik får våran.)
  • Katterna har hunnit bli större så nu är det fullrulle HELA tiden.
  • Jag har shit roligt varje dag och skrattar så jag får ont i magen eftersom jag har en sån underbar kille. (Som kan kläcka ur sig dom knäppaste, roligaste och smartaste kommentarerna och hålla minen).
  • Mammas kusin från Trollhättan var upp med sin dotter och kille hit till Boden så då blev det en mindra släktträff. Underbart, underbart.
  • Jag funderar på att börja spela innebandy igen men det är någonting som tar emot.
  • Och sist men inte minst, jag längtar tills skolan börjar igen(?!).

 

          
Lägger in en låt här på slutet också som påminner mig om åren som gått.

Kommentarer
Postat av: Elli

Oooh, vad skönt, jag är inte ensam om att längta till skolan iallafall. Fast jag är nog lika förvirrad över det som du är haha :) Men fy tusan vi går ju i trean snart! Jee! :D

2009-07-23 @ 19:16:43
URL: http://elinorkero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0