Myspys och bubbelbad

Mysig helg må jag säga, dock var skotertjoffset igår inte värt sina 100 spänn. Men annars hade det varit underbart. Fredagen bjöd min mamma och pappa på middag. Lövbit och klyftpotatis. Mums! Resten av kvällen spenderades hos Anne  och Oskar. Massa Wii spelande och så blev jag mobbad av hur jag bowlade. Haha så elakt.^^ Blev en halv sen kväll för sen blev min mamma tröttis och ville åka hem.



 Lördag vaknade vi kring 10 gjorde oss klara sen åkte vi och grattade Fredriks farmor som fyllde år. Klockan 3 började skotergrejjset så snabbt till Vittjärv, byta om sen gå över till Emil. Blev inte som det var tänkt  på kvällen så åt tacos med min family.  Sen satt vi och pratade med min mamma enda fram till klockan 11. Jag däckade i sängen inte inte så långt efter det. Tydligen hade jag pratat i sömnen och hoverat. Han fick då iallafall ett gott skratt så lite rolig måste jag ju ha varit. :b



 Idag har det inte hänt så mycket. Kollade lite på vasaloppet sen tog jag och Freddeboy en prommis i det vackra vädret. Dagens höjdpunkt varnog bubbelbadet Fredrik. Så himla mysigt alltså. Jag älskar att bada speciellt med min loverboy. Han är overdelig och jag älskar honom otroligt mycket. Han är helt enkelt bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0