Mattegeniet?

Sitter just nu hemma hos Fredriks mamma och har precis gjort klar en turism uppgift som skulle ha varit klar för länge sen. Ajja bättre sent än aldrig. Nu är det egentligen planerat att jag ska ta upp det sista matteplugget inför imorgon när vi har nationella i matte b. ;s Fy tusan alltså.. Tur som var är Maj, vår studievägledare, så snäll så om jag inte skulle klara kursen så får jag läsa om den nästa år. Men så klart vill jag ju fixa den i år så jag slipper tänka mer på det sen. Matten har blivit ett riktigt stress moment för mig i år, jag börjar typ må illa och får ont i huvudet så fort jag tänker på den. Usch fy och blä säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0