Babbel

Jag vet inte vad som har hänt på sistone men har helt tappat lusten till princip allt. Jag är trött hela tiden och vill helst ligga kvar på mornarna istället för att kliva upp. Det är verkligen inte jag, jag är en morgonmänniska som brukar studsa upp ur sängen när klockan ringer. Nu dom här 3 veckorna som kommer är det iallafall praktik så förhoppningsvis gaskar jag upp mig, jag älskar att göra praktik på resebyrån. Alla är så jäkla trevliga och jag har så himla roligt med Annika, Camilla och Agge, mina handledare i "avloppet".

Nu för att inte deppa ihop helt så kan jag säga att jag och Fredrik har äntligen köpt en hatthylla och en skohylla. Så inom en snar framtid kommer nog hallen vara färdig inredd, förhoppningsvis lagom till jul. Men det är bara önsketänkande. Förutom att köpa det i helgen har vi julpyntat eller ja, jag har julpyntat i lägenheten. Har inte hittat någon snygg adventsljusstake som jag vill ha men det kommer när det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0