Besök av mamma och lite julfunderingar

Sa ju igår att jag skulle kämpa mig till skolan. Well det blev inte så, huvudvärken, halsondan och min hemska hosta gjorde att jag stannade hemma och idag blir jag hemma igen. Jag som skulle satsa på sten hårt på träningen, det gick ju bra... Min mamma ska komma och hälsa på en stund idag också, det ska bli jäkligt skönt bli lite ompysslad och prata av sig. Har inte träffat henne på år och dar känns det som. Det är faktiskt så att jag har börjat sakna min family, även fast dom kan vara pest och pina ibland.

Från en sak till en annan. Jag har klurat länge hur jag och Fredrik ska göra på julafton. Ska vi åka runt till min familj, hanns mamm och hans pappa eller ska vi hälsa på en familj dagen innan julafton och sen ta två familjer på julafton eller ska vi helt enkelt fira på varsitt håll? Jag blir tokig när jag tänker på det! Helst av allt hade jag velat fira hela julafton hemma hos mig eller iallafall från och med klockan 3 eftersom min moster, hennes man och kusinerna kommer upp från stockholm. Men samtidigt vill jag inte fira jul utan Fredrik men om han följer med och är hos mig hela julafton så blir hans pappa själv. Seriöst det här är bland det värsta på länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0