Kanske borde gå och sova

Jag är fortfarande uppe, borde egentligen legat i sängen för länge sen om jag hade velat vakna pigg och glad imorgon. Skulle också haft sovmorgon men istället kliver jag upp typ 7 och åker och jobbar. Fast ska väl inte klaga, babe kliver upp ännu tidigare än mig och han har heller inte gått och lagt sig.

Saknar mina små också. Dom från Wikstens var och listade i vardagsrummet idag så Saga och Alice får bo hos Fredriks pappa några dagar till. Svin tomt i lägenheten när inte dom far omkring som tokar för att sen komma och sova i ens knä.


Kommentarer
Postat av: Carro

Men gud så söta!! :D

2009-10-15 @ 15:48:23
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0