Tapetsering, jobb och ikea

Jag har taggat ner några kilo från förra inlägget. Känner mig rätt lugn och sansad faktiskt. Fredrik och hans pappa håller på att tapetsera en fondvägg i vardagsrummet medans jag sitter på facebook och kikar runt. Hade tänkt gå en prommis men vågar inte riktigt göra det själv eftersom man går förbi Prästholmen och där vet man ju inte vad det finns för äckliga turkar och andra psykomänniskor.

Sen till veckan som kommer ska jag, mamma och Fredriks mamma åka till ikea och köpa lite prylar sen ska jag och jobba på resebyrån när alla där ska ner till skövde på tisdag och onsdag. Det blir nice.

Kommentarer
Postat av: Elli

Du, Sveafältet är faktiskt snäppet värre än P-holmen nu för tiden :)

2009-10-11 @ 13:48:55
URL: http://elinorkero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0