Dagens horoskop och middag ikväll

Fick just veta att jag, Fredrik och hans familj på pappas sida ska ut och äta middag på bränna idag. Det tackar man inte nej till, dock kommer det nog bli en dyr kväll som jag egentligen inte har råd med eftersom Emma vill att jag ska följa med till Lotus ikväll och det är bara 8 dagar kvar tills jag och compani drar till Egypten.
Hade dock tänkt, om jag nu väljer att gå ut, att få någon pojk att bjuda mig på en drink eller två. Tredje alternativet är ju att vara nykter hela kvällen men nja vi får se hur det artar sig helt enkelt!

Mitt horoskop för dagen på facebook lyder:

Har du romantiska planer skulle helgen inte kunna vara bättre. Har du en partner är det ett ypperligt tillfälle att förföra honom eller henne efter konstens alla regler.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0