Diggar musik

En liten summering av helgen som varit. I fredags var jag, Fredrik + familjen i Luleå på kulturenshus och såg high school musical. Den var faktiskt väldigt bra förutom vissa gånger när Kevin bröt så mycke så man inte hörde vad han sa? Övningskörde hem i mörkret. Alla hoppade in i Fredriks bil för att dom blev så rädd men mamma var inte nog snabb så hon fick åka med mig. Vi överlevde då. Vilka fegisar dom andra är!

Lördag var också en bra dag. En snabb sväng på stan med babe innan vi åkte till stugan. Jag körde bil och Fredrik skoter. Frös om fötterna så satt mest vid elden och mös. Middag blev det hos mamma och pappa sen åkte jag, Fedrik, Elina och Johan till mormor och bastade. Jäkligt skönt var det! Gjorde upp lite planer om skidåkning och tältning i sommar sen sas det inte så mycker mer vettigt. Just, vi duschade stock.

Idag, söndag, har varit luuuuuugn. Nästan lugnare än lugn. Släpat sig fram i snigelfart tills jag och Emma gick på en kort prommis. Det var dagenshöjdpunkt, eller nä. Det var maxmaten! Mmm, det var gott. Har inget mer att berätta förutm att jag ska gå och kika på tv med Fredrik nu. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0