Emma

Vilken tur att jag har en sån fin vän som dig Emma Hagberg! Vete tusan vad jag skulle göra utan dig? Den här dikten jag tillägnade dig 29 juli 2007 är fortfarande din om inte ännu mer nu. Du och jag.


Du är den som fångar mig när jag faller,
som får mig att le när jag är ledsen,
som får mig att känna att det är ljusare dag i morgon,
som alltid finns här för att hålla min hand.
jag ger dig min hand i vänskap,
jag ger dig mitt leende i glädje.
Jag ger dig en kram för ömhets skull.
Jag ger dig mitt hjärta av kärlek.
våran vänskap betyder lika mycket
för mig som solen betyder för jorden.
När solen lyser mår allt på jorden bra.
När solen lyser växer det.
När solen slocknar blir det kallt och mörkt.
När solen slocknar, slocknar jag.
Mina önskningar är fina,
Jag önskar dig lycka,
kärlek och allt det ingen annan är värd.
mina önskningar är till en Så speciell vän,
min bästa vän!
I dag, imorgon och för resten av ditt liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0