Har, gör, ska

Nu är man hemma från Egyptens underbara värme, eller ja kom hem förra onsdagen men har inte haft tid/orkat uppdatera fören nu. Jag och Fredrik har suttit klistrade vid varandra sen jag kom hem. I torsdags ville han inte ens gå till jobbet utan vara hemma med mig hela dagen. Men icke sa nicke han har jobbet och jag skolan. Det var då väldigt skönt med en kort vecka och totalt hade jag bara 3 lektioner på de där två dagarna.

Helgen spenderades på Ikea varvat med massa umgänge/madrassåkning i stugan. Inga skador blev det tack och lov däremot blev man mer eller mindre blöt men så kan det gå. Fredriks mamma och Hans har skaffat en till hund så vi åkte dit en sväng igår också och hälsade på. Usch vad söt han är lilla Harry.

Nu har jag inte tid att skriva nå mer, har väldigt mycke jag måste få gjort. Bland annat:
  • Bestämma vad jag ska presentera för företag och leta fram fakta
  • Sticka klart åremössan
  • Plugga till svenska provet
  • Skriva klart apu uppgiften som egentligen skulle vara inne för länge sen
  • Skriva klart mitt personliga brev och skicka iväg alla mina ansökningar till utbildningar och jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0