Överlycklig och livrädd men samtidigt så underbart!

Idag fick jag besked från Stensund, jag kom in på utbildningen! Ena sidan är det total lycka men å andra sidan vill jag gärna bo kvar i Boden kanske 1 år till eller bara någon månad. Det känns som att tiden går alldeles för fort. Om jag väljer att acceptera flyttar vi (jag) bara om 2 ynka månader(!). Shit alltså tankarna bara virvlar runt just nu, flytta eller inte flytta? Ska jag börja med att flytta ner själv och bo på skolan tills Fredrik har skaffat ett jobb och så vi hinner fixa ny lägenhet och säga upp den vi har nu? Ska vi bo i Trosa, Nyköping eller Gnesta? Vem ska pendla isåfall, jag eller Fredrik? Det här är bara några av frågorna som snurrar runt i huvuder på mig.

Hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0