Helgsnack

Har helt glömt bort att skriva om helgen så jag får väl ta det nu istället.

I fredags lagade jag och Fredrik gomiddag, myste på en stund innan vi drog iväg till Hedenbasen för att kolla på dragracing. Hyffsat mycket människor var det men tyvärr inte så många bilar som körde. Vi träffade Åke så när det hela var slut fastnade vi i Heden innan vi åkte hem.

Lördagmorgon spenderades i Luleå med Emma men det blev bara en kort sväng, vi var hemma vid 12 tiden. Käkade frukost med Fredrik och Åke innan dom åkte till systemet. Själv blev jag sittandes framför datorn tills dom kom tillbaka. Kvällen var jäkligt bra! Vi hade tjejfest i Sofias killes lägenhet innan vi drog iväg till Lotus och shakade lite ass. Träffade min babe på Lotus senare på kvällen/natten så kvart i två gick vi hem hand i hand.

Igår, söndag, hände det inte så mycket. Jag var svinit bakis så vi tog det bara lugnt och var en snabbsväng till Degerbäcken för att bli friserade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0